HELLO THERE!
Check-in și înregistrarea participanților
FOOD FOR THOUGHT
Masa de prânz
MEET AND GREET OPENING SESSION: ALL EYES ON VISUAL STORYTELLING
Fie că vorbim despre un video, o fotografie, un meme, un infographic, în mod clar toate acestea sunt elemente importante pentru orice Social Media Guru, dar nu toate au mereu puterea de a spune o poveste. Află ce înseamnă visual storytelling și cum îl poți folosi cu un impact cât mai mare în marketing. Poveștile spuse vizual au un potențial neegalat de a genera trafic și de aduce conversii, așadar nu ar trebui să lipsească din nicio strategie de content marketing.
Speakeri
Cristian Manafu, Social Media Consultant, Manafu.ro
Corina Enache, Social Media Specialist, Samsung Electronics România
Sorina Fredholm, Wellness Warrior
Invitat Surpriză
HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE
Pauză de cafea
MASTERING THE ART OF PHOTOGRAPHY IN SOCIAL MEDIA
- Terapie prin fotografie: introducere în arta fotografiei
- Instrumente și tehnici de editare care aduc engagement pe rețelele sociale
- Surse și resurse pentru orice fotograf pasionat
Speaker: Vali Bărbulescu, fotograf
HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE
Pauză de cafea
PUTTING YOUR SKILLS TO WORK. PHOTO / VIDEO EXERCISE ON THE BOAT
FOOD FOR THOUGHT
Cină
Sailors Party
Yoga Challenge by SAMSUNG
Poate meditația să îmbunătățească activitățile pe parcursul zilei?
Identificarea gândurilor noastre și un sfat competent în domeniu, ne vor ajuta să eficientizăm programul și să începem ziua de joi în forță.
FOOD FOR THOUGHT
Mic dejun
A MATTER OF CRAFT
Vorbim despre craft în comunicare din punct de vedere creativ, dar și tehnic, printr-o cercetare realizată cu ajutorul unei suite de tool-uri de neuromarketing, precum eye tracking, EEG și emotion measurement. EEG arată cum reacționează oamenii la anumiți stimuli și cât le trezește interesul un conținut vizual, eye tracking-ul ne ajută să înțelegem ce văd oamenii pe un ecran și, mai ales, ce nu văd (și noi credem că văd), iar măsurarea emoțiilor explică ce sentimente stârnește un anumit ad și care este intensitatea acestora. Cele trei instrumente au fost aplicate pe reclame concrete, print și TV, din România și internationale, în relație directă cu trei indicatori: attention (dacă atrage interesul publicului), affinity (dacă poate ajuta brandul să stabilească o relație cu publicul) și action (dacă are capacitatea să genereze vânzări).
Speakeri:
Mihai Preotu, Strategy Director, MullenLowe
Silviu Antohe, Group Creative Director, MullenLowe
Mihai Costache, Group Creative Director, MullenLowe
Iulia Drăgușin, Senior Qualitative Researcher, iSense Solutions
HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE
Pauză de cafea
FACEBOOK vs INSTAGRAM în situații de criză
Speaker
Maria Ruxandra Mihai, PR & Social Media Manager, LIDL
YouTube for Business
- Strategii de marketing pe canalul de YouTube
- Tips & tricks, do’s and don’ts
- Statistici la nivel internațional vs. statistici în România
- Metrici, analize și măsurarea rezultatelor pe YouTube
Speaker
Horia Sârghi, vlogger, Zaiafet
Invitat Garanti Bank for #TrowbackEvent
Înalță-ți povestea!
Poveștile fac parte din viețile noastre, fie că alegem să le spunem prin intermediul fotografiilor sau video-urilor, ele se concentreza în jurul storytelling-ului.
Activarea powered by Garanti Bank îți creează spațiul necesar pentru a spune povestea ta în mod cât mai artistic. Te invităm la #ThrowbackEvent: Hai să înălțăm zmeul!
FOOD FOR THOUGHT
Pauză de masă
PUTTING YOUR SKILLS TO WORK. PHOTO / VIDEO EXERCISES
Speakeri
Ana Morodan, influencer și antreprenor
Daniela Iuliana Ene, PR & Specialties Manager, United Romanian Breweries Bereprod (Tuborg Romania)
Cristian Florea, Social Media Manager, KOOPERATIVA 2.0
Timp liber
PUTTING YOUR SKILLS TO WORK. PHOTO / VIDEO EXERCISE ON THE BOAT
Timp liber
FOOD FOR THOUGHT
Cină
Tropical Party
Mic dejun
Chill out moments Social Media Seaside Camp
Toate pânzele sus!