HELLO THERE!
- Check-in și înregistrarea participanților
FOOD FOR THOUGHT
- Masa de prânz
MEET AND GREET OPENING SESSION: BACK TO BASICS
- Social media a schimbat radical marketingul, dar regulile de bază rămân în picioare: fără strategie solidă, creativitate sclipitoare și adaptare continuă, brandul tău nu va fi remarcat în marea de produse și servicii care asaltează permanent consumatorii. E timpul pentru revenirea cu picioarele pe pământ (nămolul e chiar mai sănătos) și pentru câteva tratamente de reîntinerire a felului în care abordezi social media.
Intro
- Diana Mihailă, Master Professional Organizer
- Oana Stan, Founder Techir
- Marta Ușurelu, Business Owner, Biz
HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE
- Pauză de cafea
MASTERING THE ART OF BEING
Mindfulness Challenge
- Francisc Doboș, Preot Catolic
- Amalia Năstase, Președinte, Fundația pentru Copii Ronald McDonald, Managing Partner eventures
- Ana Morodan, Antreprenor online
FREE TIME
FOOD FOR THOUGHT
- Cină
PARTY
FOOD FOR THOUGHT
- Mic dejun
NATURAL BRAND TREATMENT
- Georgiana Spătaru, Facilitator de Exerciții de Fericire, antreprenoare, trainer, coach
Fericirea. Este o preocuparea a mediului psihologiei academice, a practicienilor de tehnici de minffulness, a organizațiilor și păriților. Se transformă dintr-o pseudoștiință într-o sursă a vieții bune. Să avem claritate asupra surselor fericirii noastre, să ne deschidem într-atât încât să trăim fericirea, este ceea ce ne dorim cu toții, Și cu toate acestea, fericirea este un design unic pentru fiecare dintre noi, ceva ce nu se poate elibera pe rețetă, dar se poate construi cât să îți fie complet potrivit.
De unde începem fericirea și cum o continuăm? În ce fel ne armonizăm cu ”fericirile” celor din jurul nostru? Cum se întâmplă că nefericirea noastră este fericirea altora și invers?
OFFLINE RETREAT FOR ONLINE SUCCESS
- Radu Savopol, Founder 5 to go
- Romeo Tudorache, Founder Urban masaj
HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE
- Pauză de cafea
NEXT GENERATION SPA
Facem pace în războiul dintre generații. Ce vor consumatorii de la branduri și cum putem împăca segmente diverse de clienți prin targetare precisă, mesaje relevante și mixul potrivit de canale social media.
- Nicoleta Scarlat, Manager Vânzări, Eisberg România
- Cristian China-Birta, Managing Partner, Kooperativa 2.0
- Gelu Duminică, Executive director Fundația Agenția de dezvoltare comunitara ÎMPREUNĂ
FOOD FOR THOUGHT
- Masa de Pranz
OFFLINE RETREAT FOR ONLINE SUCCESS
- Mih Lovin, Founder Squad Influencers, creative partner L2.digital
HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE
- Pauză de cafea
GLOW & GROW
Tratament intensiv cu influenceri. Se recomandă pentru brandurile care simt că nu le-ar strica un lifting în fața consumatorilor.
- Nuami Dinescu, Actriță
- Carmen Sterian, Owner Sterian Strategic Branding
- Andrei Ungureanu, Content Manager Coca-Cola
BARBEQUE BY CARREFOUR
FOOD FOR THOUGHT
- Cină
FOC DE TABĂRĂ
Foc de tabără pe plajă
Mic dejun
Chill out moments Social Media Seaside Camp
Toate pânzele sus!